Blogia
La web de l'Steve

Primera batalla de Warhammer de la temporada

El dia 31/01/04, es celebrarà unes de la primera batalla de Warhammer comentada per aquesta web. Aquesta batalla la dispunten, un servidor, en Pussy i en Gerard contra l'Oscar, en Ferran i el gran mestre Cuni. Jo em presentare en batalla amb el meu exercit d'Alts elf, juntament amb els Comptes Vampirs d'en Pussy i els Orcs d'en Gerard. L'equip contrari es presenta amb Elfs foscos i Chaos de part d'en Ferran, de l'Oscar veurem en acció els seus Skavens i del gran mestre Cuni el seu magnific exercit personalitzat d'Imperi. La batalla sera de 3000 punts per cada bandol, 1000 punts per jugador, i amb les opcions d'unitats i personatges que ens ofereix jugar a 3000 punts. La batalla es fara a aniquilació de l'exercit contrari. Aquesta web us informara del resultat de la batalla i comentarà més o menys com ha anat (no es tracte de fer un informe de batalla...). S'hi algun visitan te algun informe de batalla o disputarà alguna batalla proximament, ens pot informar i enviarnus resultats i comentaris de les seves batalles. Moltes Gracies!

9 comentarios

Din -

Be no se mmmmm... beeeeeeeee!

Pypo_Pere --> contegut també com a "Líder" -

juassssssssss sou tots un freakissssssssssssss de merda i a més a més sou uns putus feixistes que no sabeu escriure bé!!!!!!!!!!!
XD quina manera de perdre el temps sort que (això que bé seguidament és un secret no ho expliqueu) em anat a perseguir a en Patx quan sortia amb certa persona que no anomenarè. Com anava dient em perseguit a l'Eva que sortia amb un noi que no dirè (gran frase d'en Ferran) xo no els em trobat, tot i mirar a babord i estribor. XD Però lo bo de tot es que en Ferran (fumat), en Llaís (no comentarè el seu estat :P) i jo que tot i que costi de creure sóc el qui estava amb l'estat més saludable, mentalment i tot (cosa k passa poques vegades).

Apa a10 a tothom i no digueu a ningú el que us e dit!!

Pypo_Pere

Gerard Waaaaaaaaaaaaaagh! -

analitzem tots trankils la frase dn kunillet, primer k la kbrona no té massa sentit...xo bueno li passem, tots el coneixem xDD després k està plena d faltes, pubret, k fa akella "ñ"!!! renegat!! k ets un renegat!! escriu b el CATALA!! jajajjaja, dma patireu, ja u veureu jaa! dw , d bon rotlluuuuu kuni xD no vull k em doni xl cul el general,vull k tu em donis xl cul!!

sir kuni -

avera si dema es veura la gran potencia k teniu envers de tant de parlar al la taula es guaña i no en els comentaris i el teu general tel pots fotre x el colet

pussy -

seeeeeee!podria guanyar tot sol pero una mica dajuda no esta malament

Gerard Whaaaaaaaaaaaaag! -

Amb la força d finoooooooooks!! jajajajja imperio, kina kk exercit...no?? kuni, jo personalment mataré el teu general!! et reto! xDDDD

sir kuni -

no caurem tant facilment desgraciats amb ajut del kaos i dels 2 imperis mes imporants el subterani i el de dalt no i aura forza k ens pari i amb el poder del kaos i si perdrem aurem perdut amb forza

seeeeeeee -

cuni tremola, jajajjaja, d'akesta no en surts. Val mes k et preparis be, pk les teves posivilitats de victoria son 0! Anims oscar, ets el millor, seeeeeeeeeee!

Gerard Whaaaaaaaaaaag!! -

JAJAJAJAJJAJAA, no tindran cap oportunitat!!! ajajajajja, no sera ni divertit!! tremoleeeeeeeeeeeu generals novells! no em takareu les robes amb la meva propia sang, encara no! whaaaaaaaaaaaag!