Blogia
La web de l'Steve

Resultat de la primera batalla: incert!

Resultat de la primera batalla: incert! M'avargonyeix dir que la primera batalla que comenta aquesta web, ha sigut un gran desastre!
La batalla ha acavat al segon torn, quan l'equip format per en Gerard, Pussy i un servidor, començaven a arrasar l'equip contrari, format per en Cuni, Oscar i Ferran. La batalla ha estat molt pesada, ja que els moviment eren molt lents i hi havien bastantes intervencions dels nostres companys observadors. Tot i aixi, la batalla la anava dominat el meu equip, que gracies als esquelets invocats d'en Pussy, les nostres unitats han augmentat conciderablement. Val a destacar la gran accio d'en gran Cuni, que ha pogut matar un dels meus dos herois, el meu mag. Pero aixo no ha sigut res amb comparacio amb tot el que em aniquilat nosaltres. Conclusio, el proxim cop, la fem mes petita, 3000 punts son mases, i Cuni, no et fotis tan nervios que sino no tens les idees clares!

5 comentarios

Gerard Waaaaaaaaagh! -

va esteve, anima una mica la pagina, penja ls fotos dl dissabte!!! i fes un article sobre la lliga d blood bowl!! a veure ki s'apnta, dw freaks!

sagre o del·lllllllaaaaaa -

havera steve no t'ekivokis... el resultat no es incert, el resultat va ser nefast, es q kina merda de batallaaaa, i mira q jo no jugava...po wno, va molar molt, sobretot pq va ser el dia en q en patxu es va posar el garfi de gala i la pota mes ben serrada per conkerir la seva sirena preferida... la e*a, i sembla q porta la relacio a tota vela, kin abordatge deu meu!! q pasara ara amb la... formosa princesa seguida amb tant d'apreci per el capità patx, rebent inumerables abordatges?? em refereixo a akella persona... sisii, akella... en gali ja no podra escriure cap pagina mes del diari? jo crec q no... din
seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

koshi de tots els koshis -

kina batalla , mes nye .membres del nostre ekip anomenat ferran corent x potes x veure a en pota fen coses amb el seu pal

Pypo_Pere => També conegut com a "Líder" -

Tono a escriure el mateix xq m'havia equivocat de lloc :P
juassssssssss sou tots un freakissssssssssssss de merda i a més a més sou uns putus feixistes que no sabeu escriure bé!!!!!!!!!!!
XD quina manera de perdre el temps sort que (això que bé seguidament és un secret no ho expliqueu) em anat a perseguir a en Patx quan sortia amb certa persona que no anomenarè. Com anava dient em perseguit a l'Eva que sortia amb un noi que no dirè (gran frase d'en Ferran) xo no els em trobat, tot i mirar a babord i estribor. XD Però lo bo de tot es que en Ferran (fumat), en Llaís (no comentarè el seu estat :P) i jo que tot i que costi de creure sóc el qui estava amb l'estat més saludable, mentalment i tot (cosa k passa poques vegades).

Apa a10 a tothom i no digueu a ningú el que us e dit!!

Pypo_Pere

Gerard whag :( -

primera gran decepcio!! kina puta merda kk fastigosa batalla!! tot deu fent trampes, sudant, en ferran fugiiiiiiiint eeeeh ferran!! si tot es culpa d'en patx!! xD és broma patxo. total, no es pot considerar k hagi guanyat ningu, xo felicito a l'ekip contrari, x moments estava muuuult cagat, fins k no han aparegut uns 30 eskelets en un torn!xD com mola la nigromancia
dw!!