Blogia
La web de l'Steve

Segona batuda a casa en Ferran

Segona batuda a casa en Ferran Per celebrar el Carnestoltes, el individus de la nostra penya vam anar a dormir a casa en Ferran per segona vegada desde Cap d'any. El participans em estat en Daniel Sagrera, mes conegut com a Sagre(disfrasat de corsari), Bernat Buch, mes conegut com a Berni(tambe disfrasat de corsari), Ricard Mateos, el nostre Raka(el que falta del trio corsari), el nostre lider Albert Clemente!!!!!! mes conegut com a cooning o Kuni(disfrasat de Napoleo Bonaparte), el nostre creador de pocimes Gerard Chamorro, mes conegut com a Xeremis i anteriorment com a paroramix(amb la seva disfresa de bbutaneru) les tres doncelles, Josep Puig, mes conegut com a Patx o Pota(disfrasat de doncella o un intent de clopatra) Adria Bellbert, mes conegut com a Adri o Pussy (disfrasat de sevillana) Lluis Pastor, mes conegut com a Llagis (disfrasat de Ballarina), despres trovem a en David Garcia (¿qui sap de que anava disfrasat?), el nostre anfitrio Ferran (sense disfresa) i finalment mi trobem a mi, el redactor d'aquest article, Esteve Verdura, mes conegut com Steve o Troll (amb la disfresa de Hiei). La estancia va començar be, amb l'enfrentament del Valencia amb el F.C.Barcelona, o sentim raka... pero el barça va guanyar 0-1. M'entres es va fer aquest enfrentament un servidor va intentar ferse un pentinat digne d'en Hiei, pero em va sortir el tret per la culata i va sortir un nyap, aixi que mel vaig deixar normal. El nostre paroramix va perdre aquest titol despres de fer una segona pocima pitjor que la primera, diuen que a la tercera va a la vencuda, pero tu no ho provis...Ens vam alimentar de pizzes encarregades al Carpi, que no van ser un gran exit...Al finalitzar el partit, ens vam disfrasar i vam decidir sortir al carrer. El primer problema que vam tenir va ser la perdua del preciat mocador d'en Bernat, que no l'havia perdut, sino que sel va deixar a casa en Ferran. M'entrestan vam anar recordan velles glories anat a trucar al timbre de casa l'anxova. Finalment vam arrivar a devan al Chaplins, on ens vam trobar a l'altre gent disfrasada. Despres d'intercanvis d'opinions, vam marxar a la plaça Vicenç Ferrer, on vam cridar varies vegades el nostre imne: oooooooooooooh deeeeeeeeeeeeeeel·laaaaaaaaaaaaaaaa! Finalment ens vam decidir per anar fer una volta, on vam perdre anteriorment en ^Pussy i en David. Vam arribar casi fins la nostra clausurada cova i vam decidir tornar. Al cap de poc vam decidir fer una incursio al Chaplins, pero al veure que estava massa ple, vam decidir sortir. A partir d'aquell moment jo em vaig dividir del grup, i vaig quedarme al Chaplins. ¿qui sap les aventures que van viure en la meva ausensia? Finalment a les 3 ens vam retrovar i vam anar cap a casa en Ferran. Jo vaig decidir marxar a casa, ja que estava molt cansat i preferia dormir a un llit consitent. A partir de llavors no se com acaba aquesta historia.

5 comentarios

napoleon -

visca la franca . el nostre metge ahir va fer el patetic amb la seva posima va fer el fet sino preguntali a en lluis . pobre ferran

oh rei kany -

l'anima d la festa va estar al nivell esperat i ns va deleitar a tots amb ls seves actuacions i frases estelars d costum i va experimentar ls ja normals carregues d'odi acompanyades dl caracteristic tic dl llabi superior xDDDDDD ks bo, espero k t'hagis kdat moreno avui kunillet prenent el sol ;)

ex futur Panoramix -

:'( jo k ho faig amb bona intencio x emborratxar-vos a tots....i aixi m'ho pagueu!! :'( sort k hi ha entesos al mon (a.k.a. false friend i cristina novialluis) k van apreciar l meu talent innat x'D

dela? -

DEEEEEEEEEEEEEELA!!